ZAPRASZAMY W ŚWIAT NALEWEK

 Metody płatności i warunki dostawy

 

  • Zgodnie z regulaminem mogą Państwo zapłacić za zamówione Produkty w następujący sposób:
    • osobiście przy odbiorze Zamówienia w Sklepie Stacjonarnym
    • za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (Przelewy24)
    • przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Santander Bank Polska o numerze 96 1090 2835 0000 0001 6112 3456;
  • Wydanie produktów alkoholowych możliwe jest w sklepie stacjonarnym. Odbiór zamówionych produktów w sklepie stacjonarnym jest w dniach roboczych w godzinach 10- 15 po uprzednim umówieniu wizyty drogą elektroniczną na adres mailowy dystrybucja@nalewki.com.pl lub drogą telefoniczną pod numerem +48 501 301 819
  • Dostawa zamówienia przez firmę kurierską IN POST Smart Courier, cena uzależniona od wagi przesyłki:

  • paczka do 5 kg - 25 zł

    paczka od 6 kg do 20 kg - 30 zł

  • Firma Nalewki Dystrybucja Sp. z o.o. prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną, bez dalszej odsprzedaży

  • Zamówienia hurtowe oraz dla przedsiębiorstw do dalszej odsprzedaży obsługiwane są przez Spółkę Nalewki Staropolskie Karol Majewski i Wspólnicy Sp. z o.o. nalewki@nalewki.pl www.nalewki.pl

  • Firma Nalewki Dystrybucja Sp. z o.o. wystawia faktury VAT


    Przesyłka z zakupionym towarem zostanie wydana przez nas lub przez kuriera wyłącznie osobie pełnoletniej legitymującej się dowodem tożsamości.

    Zamówione produkty nie zostaną wydane osobie niepełnoletniej, a także osobie nietrzeźwej.

    W przypadku zamówienia na kwotę 500,00 zł brutto, klient zostaje zwolniony z opłaty dostarczenia towaru.

    Sugerujemy Państwo weryfikację zawartości przesyłki w obecności kuriera, co do jej stanu i zgodności z Zamówieniem.

 

Przebieg procesu doręczenia przesyłki

 

  • Odbiór przesyłek w ustalonym z Nadawcą terminie
  • Umówienie terminu doręczenia przez InPost. InPost kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą i ustala dzień, dwugodzinny przedział czasowy, w którym kurier zjawi się w celu doręczenia przesyłki
  • W przypadku braku kontaktu z odbiorcą zostanie do odbiorcy wysłany sms z nr telefonu do kuriera oraz informacją ze próbowaliśmy się skontaktować w celu umówienia terminu doręczenia przesyłki, kurier ustawia stosowny status
  • Wydanie przesyłki do doręczenia
  • Spotkanie z odbiorcą, weryfikacja jego imienia i nazwiska, sprawdzenie czy odbiorca jest osobą pełnoletnią, po pozytywnej weryfikacji - przekazanie przesyłki odbiorcy
  • W przypadku nieobecności odbiorcy pomimo wcześniejszego jej umówienia kurier „pozostawia awizo” które zostanie wysłane z aplikacji kurierskiej do odbiorcy w formie wiadomości sms. Wiadomość będzie zawierała informacje, że kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem, wiadomość zawiera również nr tel do kuriera.
  • Ponowne umówienie terminu doręczenia ( po awizie) kolejnego dnia po pozostawieniu awizo. InPost ponownie kontaktuje się z odbiorcą w celu ustalenia kolejnego terminu odbioru przesyłki, kurier ustawia stosowny status
  • Odmowa przyjęcia – kurier ustawia stosowny status dla danej przesyłki i za pośrednictwem systemu przekazujemy Państwu informację o odmowie i oczekujemy na decyzję Nadawcy potwierdzającą zwrot przesyłki lub ponowne jej wydanie do doręczenia

dystrybucja@nalewki.com.pl
+48 501 301 819

ul. Wiosenna 60
05-092 Łomianki

Firma

Info

Social media

Strona zrobiona w WebWave.